Kolumne

Kakšna je pa vaša uporabniška izkušnja v supermarketih?

23.2.2020 / 06:05 Komentiraj
Vas motijo blagajničarke? Vozički s pokvarjenimi koleščki? Druge stranke? Ali to, da nimajo customer experience managerja?

O mojih izkušnjah z nakupovanjem v supermarketih in njim sorodnih diskontnih trgovinah sem pisala že pred časom. Ne bom se ponavljala — čeprav me danes še vedno motijo iste stvari, ki kot nekakšna tradicija ostajajo zakoreninjene v načinu njihovega poslovanja.

Te stvari so lahko marsikaj od nagravžnih nakupovalnih vozičkov — ki niti ne tečejo gladko — pa do tega, da blagajničarke tako hitijo, da človek ne dohaja njihovega tempa, in da z našimi artikli delajo kot svinje z mehom. Prav agresivno jih porivajo proti koncu pulta, da se solata lomi in paradižniki pokajo, trikotniki brieja pa dobivajo nove vogale. Vedno znova se borimo s tem rokohitrstvom blagajničark, toda kupci ne moremo nikoli zmagati. Ne moremo niti slediti, ali blagajničarke res stornirajo dvakrat skeniran artikel. To lahko preverimo samo

»V prihodnost zazrta podjetja uvajajo delovna mesta, ki se imenujejo »customer experience manager« (CEM), »upravljalec izkušenj strank«. — [Fptpgrafija: Marko Crnkovič]
NAROČI SE PRIJAVI SE

Berite nas že za 1,99€. Podprite Fokuspokus z dnevno, mesečno ali letno naročnino. NAROČI SE