Revija

Zanikovalci podnebnih spremb: Grimsov karantanski panter ni izumrl zaman

18.8.2019 / 06:10 Komentiraj
Šarlatani so pred stroko. Pisanje o podnebnih spremembah kot simptom splošne tabloidizacije in komercializacije medijev.

STA je včeraj iz revije Nature Communications po AFP povzela še zdaleč ne nepričakovane ugotovitve, ki bi morale spodbuditi razmislek širše javnosti. Predvsem pa tistih, ki poklicno delujejo v medijih.

Poanta je preprosta: zanikovalci podnebnih sprememb so v medijih bolj prisotni kot znanstveniki. To je pokazala študija na podlagi statistik med letoma 2000 in 2016.

Raziskovalci so prišli do ugotovitve, da je bilo mnenj skeptikov (akademikov, politikov, poslovnežev), ki dvomijo v dejansko zviševanje temperatur in podnebnih sprememb, gledano v celoti za 50% več.

Skratka, izjave zanikovalcev so bile v seštevku vseh, ki jih prinašajo mediji, bistveno bolj navzoče in s tem najbrž tudi uspešne, prepričljivejše. Iz navedenega so izpeljali sklep, da takšno razmerje »bega javnost in upočasnjuje odgovor na izzive globalnega segrevanja«.

Medijska prevlada podnebnih skeptikov

Situacija je še hujša, ker so bili podnebni skeptiki bolj

»Kako intenzivna in vplivna je medijska epistemologija podnebnih sprememb? Ali ni v resnici enako nevarna kot spremembe same?«
NAROČI SE PRIJAVI SE

Vam je potekla naročnina? Samo 20,99€ za 12 mesecev. NAROČI SE